hungrig som en varg..

Glömde ju berätta att Jimmy HADE gjort chokladbollar! TACK älskling <3
Det tillfredställde mitt behov efter choklad. Goda var dom också, det trodde jag faktiskt inte haha..
Som rubriken lyder, är jag väldigt hungrig. Började så klart med det onyttigaste för att begäret tog över. (mitt nya nyttiga liv, jaa  jag vet) Men det livet tog en liten paus idag. Man måste ju få vräka i sig onyttigheter alla fall EN gång i veckan, eller?
Snart ska jag gå och göra mig en nattmacka, ska bli gött.



Älskar dig



Ja, jag vet att jag ser skev ut på den bilden. och NEJ jag har inte underbett. I varje fall inte så mycket som bilden visar. OK?


Kommentarer
Postat av: Emma

Tss..du är ju knäpp på riktigt. Den är väl jätte fin den här bilden!! :)

2009-05-13 @ 11:39:54
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0