hot, hot!

SKAPLIGT varm jag är.. Har precis diskat en stoor disk, kändes som de var disk för en hel vecka, puh!
Efter det var det dags att ta tag i Elinas rum, då hon och "F" (hennes lekkamrat) lekt som tokar och slängt ut varenda sak i hela rummet. Och NU, är jag så varm och trött, att jag känner att jag bara MÅSTE gå ut i det härliga vädret en stund. Med mig kommer lill tösa. Hon är lite kinkig och trött, så jag passar på att ge henne en skön åktur o vagnen. Kanske somnar hon gott där?

Jimmy kanske ska vara lite snäll mot mig;) Göra CHOKLADBOLLAR, men bara kanske. Det återstår att se.
Jag frågade honom lite snällt förut om han inte kunde göra det åt mig tills jag kommer tillbaka, hehe. Men han sa inte så mkt, så maybe mabye!

NU är det utgång som står högst på listan, UT, UT!!
Ska bli såå skönt.

 
Nu ska du få dig lite frisk luft älsklingen min , igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0