hjälp, min snutta är på äventyr!

SÅ sant! Emma och Johan har kommit hem från sthlm. Dom kom förbi mig nu på morgonkvisten och vad tog dom med sig när dom gick? Min lillsnutta!

Dom ska nämnligen vara barnvakt åt henne i morgon, så Jag och älsklingen har blivit utkörda från vårat eget hem, japp precis så är det.
Ne men, egentligen är det så att jag och Jimmy skulle åkt på kryssning. Göra något tillsammans för första gången på väldigt länge. Men ekonomin tillät inte riktigt det. Så istället ska vi umgås med Minna och hennes loverBOY, vi ska eventuellt grilla, och så ska vi se på en en liten mini festival i parken på kvällen. Riktigt mysigt!
Och sen psykon som vi alla är, ska vi gå på "spökjakt" ute vid norra kyrkogården... kanske..

Känns lite pirrigt att lämna  Nellie (minstingen) till någon så länge för första gången i hennes liv. Så idag blev det lite som en "prövotid" för Emma och Johan inför morgondagen. Det har nog gått utmärkt, hon är inte så svår att handskas med. 



Nellie myser i sin vagn

Nu börjar hon bli stor!



Elina. Myser i soffan, lite trött och lite sleten!
Elina myser i soffan, sleten och trött


Elina (stortjejen som egentligen bara är 3 år) är fortfarande på dagis. Hon kommer inskuttandes genom dörren ca 15.15 idag! Läängtar! Alltid lika mysigt när hon ropar " MAAMMA? Är du hemma mamma?" Så tittar jag fram från dörrkarmen och ler, och hon skrattar och ger mig en kram, mys <3

*^update kommer sen, om hur det gick med Nellie och hennes debut som barnvakts-bebis^*


Kommentarer
Postat av: MINNIPINNI

Tänkte dra en första kommentar här på din blogg Ida :D Imorn ska vi ha mysigt, men jag börjar bli sjuk ;S pollenallergi o lite ont i halsen, men hoppas de går över tills imorgon :)

2009-05-07 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0