härliga kids!

God morgon! Känner mig som en liten gris som sov till kl 10! Det brukar man ju inte direkt göra, men som sagt så tog Jimmy tjejerna på morgonen. TACK <3

Nellie sover sin vardagliga tupplur, och Elina badar i fullt av skum!
Jag hör henne leka och stojja:

- Bruum bruum, åka regnbågeee!! bruuum, Jag vill följa mee, nööö det får du inte! Joo.

Hahah, låter som det är tre pers där inne, med alla olika röster hon tränger fram genom sin lilla strupe,men det är kul att lyssna på henne.

Föresten, förut. Så vaknade jag inte som vanligt precis. Nej då, framför mig så ligger två sötnosar och kikar på mig den ena ler (Nellie) Och den andre gap skrattar (Elina). Dom kramar mig och är jätte mysiga. Då kan man inte göra annat än att vakna på helt rätt sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0