har ni fest eller?!

Som dom sa i den där gamla reklamen " Har ni fest eller?"
Haha, underbart.

Det kan man ju säga att dom över mig har, och kul verkar dom ha!
Själv sitter jag här och ännu en kväll bänkat mig framför min blogg, med barnens djupsömn brevid mig.
Jag som skulle se melodifestivalen, vad hände?
Det var lite ensamt faktiskt, det fanns ingen man kunde prata skit med:

" Ush vilken dålig låt, och ser du? HON HAR JU INGA KLÄDER PÅ SIG?!"
Eller:
" Hallå? Hon/han kan ju verkligen inte sjunga!"

osv.. osv..

Nu suckade Elina i sömnen, så där djupt så de låter som hon sover jätte skönt. Åh mysigt det ska bli att lägga
sig brevid mina söta små flickebarn sen när sovtiden slagit in!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du..undrar om det är gratis att ringa till ALLA som har bredbandstelefon?! Även i andra städer?! I så fall hade vi kunnat prata samtidigt som vi såg Eurovison och snacka skit du och jag..att vi inte tänkte på det?! Jag är ju med ensam ikväll.. :/

2009-05-17 @ 01:35:35
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0