gårdagen

Jag hade ju som sagt lite quality time med  min stora tjej igår. Vi två tog biken och cyklade till stadsparken.
Vi gungade, åkte linbana, åkte rutchkana, åkte karusell (cyklar ni vet) och jagade en massa fåglar! haha, det tykte JAG var roligast. Vi smög på duvorna, sakta, sakta. Tills vi var bara någon meter i från dom och DÅ, BANG! ........flög dom sin kos...
Vi som ville ta med oss en hem, i varje fall Elina.
Folket i parken trodde nog att vi inte var riktigt kloka som vi sprang där och tjoade och tjimmade. Men vad gör de? vi hade super kul och det var det som var meningen.


Cykelturen till stadsparken






Det pirrade nog rejält i kistan när mamma Ida snurrade cykel karusellen






Den här ville hon att jag skulle prova. Jaa klart jag gjorde. Men inga kort, så kul ska vi inte ha!






Den här grejen är super kul, man ska föröka hålla balansen medans den snurrar.






Döskalle-gungan. Jag ville gunga med Elina men det fick jag inte. Hon skulle gunga HÄLV






Dom stora gungorna var upptagna av vuxna män, ja ni hörde rätt. En man i 40 årsåldern var där och gungade med 15 åringar. En av dom var en tjej, och oj så han höll på att flörta med henne. Jag skämdes... Jag tog Elina där ifrån. USH

Gung gung, min tjej!





Efter en stund lekande satte vi oss och fikade. marränger. Vi lyckades inte hitta något annat i vårat tomma skafferi. Men det gick hem hos damen. Och nej hon är inte sur hon ser alltid ut så när hon äter något hon tycker om=) 
Sedan var det full fart igen!




Tack för en trevlig eftermiddag hjärtat. <3





Kommentarer
Postat av: Emma

ASG! "Döskallegungan"..HAHA! Du har aldrig tänkt på att det kanske är en bläckfisk? HAHAAHHAHA! ;D

2009-05-13 @ 11:54:16
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0