gamla minnen

Jag satt just och bläddrade igenom gamla minnen, och OJ vad tiden har gått fort!
Det var inte länge sedan vi flyttade in i denna trea vi bor i nu, men ändå sitter vi här med två barn och våran äldsta är hela 3 år! Så det jag vill få fram är, att det VAR ändå 2 år sedan vi flyttade in men dom två åren har gått förbi som bara några månader känns det som.


Här är Elina, detta är bara någon månad innan vi flyttade in hit. Och oj så liten hon är här. bara 1 år och tre månader!
hehe gullig min, typ "hahaaaa, jag tog din solkräm!" SÅ SÖÖT! <3



Vart tog den gulliga LILLA flickan vägen? Som lyssnade på sina föräldrar och var charmig mest hela tiden?



HÄR är hon ju! Och vet ni vad? Den gulliga lilla flickan har vuxit till sig, och blivit en vacker flicka, med ett kärleksfullt
innre, hon är omtänksam (trots sin unga ålder) och hon är så himla gullig och snäll mot sin lillasyster. Visst det där med att lyssna på sina föräldrar, det har ju försvunnit en hel del, det måste jag ju erkänna. Men det har ju sina orsaker, HÖGST på listan:
* TREÅRSTROTS - som för den delen heter duga!





Mina barn...
Era liv ligger i mina händer... o med denna dikt jag mitt hjärta sänder.

Jag sänder det till er, med era stora ögon ni tittar och ser.
Jag sätter mig på knä och ber...
Jag ber för en ljus framtid , där jag får se er växa upp.
Där jag får se er känna, leka och lära!
Där jag också får se era kära, och ännu bättre, hur ni står varanda riktigt nära!
Jag ber för er hälsa, och att ni alltid ska ha det bra.
Jag ber för er och hoppas att ni ser, att kärleken jag bär och ger bara kommer att bli mer och mer...

Mina barn...
Era liv ligger i mina händer... o  jag bär dom varsamt med mig.

Jag bär dom tills mitt liv släpper taget, jag skyddar dom så länge mitt hjärta slår.
Vart jag än står och går, mina barn... kan ni se mig le, ni kan känna min värme, jag kommer vara er nära.
Jag håller er så kära...
Livets lycka har anlänt, någon har mig två underbara änglar sänt!


Mina barn...
Era liv ligger i mina händer... o med denna dikt, jag all min kärlek sänder!

/Mamma älskar er så otroligt mycket <3






 
***INGEN SNOR MIN DIKT NU!***



 


Kommentarer
Postat av: Emma

Men IDA! Vilken koll du har..vadå "det här kortet togs bara någon månad INNAN vi flyttade in hit". Kortet är ju för faan TAGET där!! HAHAHAHAHA!! Ni måste ju redan ha bott där när det kortet togs..eller? :s

2009-05-13 @ 11:44:53
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0