flickorna sover och maten är handlad!

Säger bara en sak, SKÖNT!

Båda sussar gott, och Jimmy plockar upp alla varor. Det blev mycket mat, 2000 kronor gick det på!
Nu har vi barnmatsburkar så det heter duga, knappt så dom får plats i skafferiet, blöjjor ligger det högar av på golvet också! Och så köpte vi en så himlans fin regnkappa till Elina, med hello kitty. Jag gillar normalt inte Hello Kitty, men Elina är tokig i det, och hon blev jätte glad!:D Bild på den kommer snart. Kameran måste bara laddas lite först.

Nu ska jag gå och kolla på tv och äta Jordgubbar, åh det blir premiär på de för i år, SÅ gott det ska bli! Vad ska ni göra?

Föresten, jag hör världens dunder och brak utanför fönstret, kanske bäst att tända lite ljus och bara umgås lite med Jimmy, så man inte pajjar datan och tv och allt som finns! Det får vi se, om åskan håller i sig blir det troligtvis så.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Love blivande ung mamma

Hej :)



Tack för att du läser min blogg och hoppas du fortsätter med det. Hoppas du har en bra vardag med dina två sötnosar :)

Kram Love

2009-05-20 @ 21:19:03
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0