fin besök?

Det plingade på dörren när jag satt och bloggade, dörrklockan väckte Nellie som bara sovit i 20 minuter. GAH! Jag som tänkte sitta vid datan o blogga lite, i min ensamhet. Jimmy och Elina hade nämnligen åkt till Elinas farfar och gammelfarfar.

Jag öppnade dörren och där stod Jimmys två kompisar med en bullpåse i handen och fråga om jag var sugen.
Jag sa att jimmy inte var hemma men att dom var välkomna in. Och in kom dom.
På med kaffet och torka av bordet, in med fikat MUMS!

Nellie var rädd för dom, och de kan man ju förstå. Dom ser riktigt bad ut! haha, ne skämt åsido.
Hon grät och ville vara hos mamma, och såklart hon fick det, min lilla gullhöna!

Vi satt och pratade lite skit det var trevligt, tack för bullarna!

Jimmy och Elina kom hem efter en stund och nu har den ena kompisen gått, han skulle med tåget. Och den andre sitter i hallen med Nellie o jimmy o snackar om cykel resan till linköping.
JA, ni hörde rätt! Det är "cykel resan till linköping" som ni kommer höra om i kväll. Jimmy ska vara galen i morgon, och jag gillar det INTE!

Elina är i lekparken och busar med sina kompisar, hon är glad igen. Min älskling! <3



Det här är ingen glad min som det ser ut som. Utan det är en min med smått panik och ett försök att ställa sig upp o komma till mig! (Hon var rädd för kompisarna som kom på besök!)




Dom ser väl inte farliga ut?





Efter en stund, fick Johnny och Nellie lite conetion då va. Här är första försöket och Nellie ser lite smått Förskräckt ut




Till slut var hon inte rädd alls, (det var för att hon var nyvaken). Hon struntade i pöjkarna och roffade åt sig bullarna istället, eller rättare sagt... Försökte





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0