fika hos mormor (min mamma)

Lite bilder ifrån besöket hos mormor!


Nellie var törstig som tusan!


Och det var såklart Elinas egna bebis Mellie 2 också! (Nellie, men hon säger det med M!)


Strumpan ville inte riktigt sitta på foten idag


Elina kom in efter hon varit utanför dörren och plingat på dörren. "MAMMA! Min tröja e blööt, ja slänger den!" haha...


"Nu ska jag faktiskt måla, jag kan måla!"


Hm, vilken krita ska jag väälja....


Här är Elinas otroligt vackra docka. Haha, tror hon behöver sig en liten ögonopperation! Eller?



Och det fixar ju denna brud galant! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHA!

2009-05-23 @ 09:03:20
URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: julia nellis och elinas kompis

vilka fina barn du har hihi elina som tocktor de funkar nog jaja ni värkar i alla fal hafft kul i går men jag var ju där hihi syns non dag!!!

2009-05-23 @ 11:40:52
URL: http://huuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0