en tripp ut i regnet

Kanske man borde ta sen när Elina kommer hem. Så hon får plaska lite i vattenpölarna och bli alldeles blöt.
Sen tar vi ett varmt bad och dricker varm choklad! SÅ mysigt, det MÅSTE vi göra!

Jag minns när man själv var liten och det regnade ute. Jag frågade alltid om jag fick bada i vattenpölarna, ibland fick jag, ibland inte. Men OJ vad lycklig jag blev om jag fick! Dock var detta på somrarna, då de blir så varmt i luften när de regnar och pölarna är ljumna. Det ska mina barn också få göra när dom blir större=)

NU ska jag gå och göra mig lite mellanmål. Det svider i magen.

Vi går ut i regnet sen gumman! Och så tar vi med lillasyster, så att hon kan sitta och titta på dig ifrån eran vagn!





Kommentarer
Postat av: sanna

hej! hittade bloggen genom familjeliv, kul att ha en till mammablogg att läsa :) vad stor hon har blivit nu nellie, hur många månader är hon? såg er ju på öppna förskolan en gång, om du minns :) sanna med dottern kira på 6 månader :) kika gärna in våran blogg, skriver tillsammans med min sambo! kram

2009-05-18 @ 22:38:55
URL: http://vitaeterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0