duktig tjej!

Jag ska visa er en sak som Nellie gjorde förut! Men måste bara ladda kameran först, då baterierna är totalt urladdade!
Sen kan ja lägga in bilderna på vad tösen gjorde, spännande va?;) haha

Just nu lagar jag mat, och Jimmy hämtar Elina på dagis. Längtar efter min prinsessa jätte mycket nu! Har ju inte träffat henne på hela dagen. När dom kommer hem blir dom serverade med pasta pennor och köttfärssås! MUMS

Tack för dom fina orden i komentarena Emma! Jag ska svara på dom alla när jag får mer tid, när flickorna lagt sig för kvällen. Och Ellen, jag svarar på dina också senare=)

Just nu kan jag varken tänka eller skriva, händerna darrar och magen svider. Nu är det matlagningsdags!
HUNGER! HUNGER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0