doftar nybakad bröd

Åh luktar så gott, Jimmy har gjort källarfranska. Och doften tränger ju igenom näsan så man blir alldeles skit hungrig!
Jag och Elina ska ställa oss och laga mat, pasta och köttfärssås, ska bli kul och gott! =)

Efter maten ska jag och barnen gå till Sandra och hennes två små tjejer. Ska bli jätte roligt!
Bara det inte kommer en regnskur till, för då bryter jag ihop!

Jimmy stannar hemma, han har något fuffens för sig. Ve tinte vad men han sa att det märker jag när jag kommer hem.... ååh gilar inte överaskningar, jag bli så otålig. Jag vill veta NU, NU, NU!

Men jag får väl ge mig iväg fort så jag slipper tänka på det;)

NU blir det matlagning!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag vill med veta, NU NU NU! Berättaaaaa.. :D

2009-05-23 @ 21:43:29
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0