deckade stenhårt

Låg och kollade på "click" underbar film med Adam Sandler. Och självklart så somnar jag efter cirka 30 minuter, som alltid!

Åh det är såå tråkigt, för då ligger man där o sover gott medans Jimmy smyger iväg till datan och spelar (haha) Och så vaknar jag till slut när älskling säger "Nu lägger jag mig för att sova". DÅ blir jag dödspigg och ställer mig upp skit fort med uppspärrade ögon och säger "jag är inte ett dugg trött, jag ska inte sova!".
Vet ej varför men det blir som en liten panik artad situation och jag vill inte att han ska lägga sig förens jag tagit bort smink och borstat tänder.

Så nu är att klart, och jag sitter här. Dödspigg. Jimmy sover gott liksaså flickorna!
Men jag ska lägga mig snart jag också... Vet att jag lovade bilderna och det.. men ja är alldeles för trött nu.
Det får bli på morgonen i morn, aiight?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0