debut, i att äta själv...

I morse hade vi matkrig, Nellie och jag. Gröten var ju god, men man blir mätt fort. Så mamma Ida bestämde sig för att helt enkelt hälla ut all gröt på matbordet, framför Nellie. Sagt och gjort, gröt över hela bordet snart, gissa vem som var överlycklig?!

kul att slabba

Denna lillbrud vart HELT såld, Kladd över hela ansiktet, tröjjan och byxorna. MKT roligt hade både hon och jag=)
På denna bild har hon lyckats få ner all gröt på golvet och hälften ligger i stolen och en aning i blöjjan?! haha fattar inte hur det hamnade där. Några av er kanske tänker "varför tog hon inte av kläderna på henne innan så dom slapp bli nergladdade?" MEN hon var redan smutig som tusan så jag tyckte det itne gjrode något om det kletades på lite extra;)

Ännu mer kladd


Älskar dig snörpa! <3 Detta kan jag varmt rekomendera, för er som tål lite kladd så att säga!
Har aldrig sett sådana stora förundransfulla ögon, inte heller hört sådana glädjetjut hon la ifrån sig. Mysig konsistens kanske? hehe

Efter en stunds lekande var det dags att gosa ner oss i sängen. Hon ammade lite och somnade. I hela två timmar!
Jag torkade av stolen som bara tog ca 20 minuter (det hade ju fastnat och torkat in!) och golvet och bordet fick sig en rerengörare också.


Kommentarer
Postat av: Emma

Men hörrö du..vad är det för konstig färg på gröten? Det ser ju mer ut som typ köttfärssås eller något..haha! ;)

2009-05-13 @ 11:23:06
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0