cola = vaken hela natten

Jag drack alldeles för mycket cocca cola ikväll. Jag är inte alls trött.. Jobbigt, jag sitter här vid datan och bakom mig ligger Jimmy och Nellie i vår säng och sussar så gott så! Elina ligger i sitt rum, men ja hör hennes tunga andetag på väg till snarkning ända hit! Jag vill också sova... Men det tar vi väl sen då!

i morn kommer barnbidrag och det innebär STOR-HANDLING! MAAAAAT! Vi har inte haft så gott om stålar nu på sista tiden, och fått snåla med allt. Men nu jäfflarns, nu ska det handlas mat, blöjor, trasor, hamstermat, hårfärg, juice, frukt.... JA MASSA GOTT, och massa välbehövliga grejor också! Jag älskar att stor handla. Det är jätte kul, och så skönt när man kommer hem och packar upp allt, och överallt är det fullt av saker man kan äta, haha=)

I morn blir det första gången på 7 månader som vi ska handla själva, jag och Jimmy. Det ska bli avkopplande och mysigt, bara för att det är vi två. Ensamna.
Det var farmor Liljana som erbjöd sig att ta med flickorna ut en sväng till parken i morn. Visst sa vi, då blir det mindre kaos i affären. För ofta när vi storhandlar vill Elina springa omkring och "hjälpa till", vet inte om de är så stor hjälp, när hon lägger i femtioelva varor som vi inte ska ha!;)

Nu börjar mitt ena öga hänga lite, kanske börjar jag bli trötter nu?

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja visst är det härligt att storhandla. Jag älskar det me. :) haha

2009-05-20 @ 13:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0