brösten sprängs!

då har man vräkt ur sig en del onödiga svärord (förra inlägget) men det var det värt. För nu är min min så gott som grod fri:D

Trött är ¨jag också, så funderar på refrängen..

oh shit, sitter här o bloggar och känner plötsligt att det droppar på mitt ben?! Kan väl knappast vara svett, för är inte det minsta svettig. Nej då, det är MJÖLK som börjar läcka! Tror det egentligen är dags för Nellie att amma. Men hon sussar så gott så jag tänker lägga mig med ett bröst som håller på att sprängas av överfyllnad och ömhet. Har jag otur kanske dom sprängs? Na kanske inte så farligt, nu överdriver jag. Men det är inte så skönt... Får gå o PUMPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0