BRA NELLIE!

Jag skulle ju berätta vad Nellie gjorde förut ju.

Jag stod och diskade i morse, och Nellie satt nedanför och lekte med köksredskap.
Hon var så söt så jag gick iväg för att hämta kameran och ta ett sött kort på henne där hon satt så fint
och lekte. Gissa om jag blev chockad när jag kom tillbaka?


Nellie är 7 månader om 4 dagar





Hon hade ställt sig upp mot lådorna!!!
Mamma blev så chockad och så himla stolt och glad! Alltid lika kul och glädjefyllt när ens egna barn lär
sig något nytt! Man blir nästan tårögd av att se dom.


Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅÅHHH..men lilla pluttan då!! :D Men vad var det som kunde gått illa? :/ Kanske kommer till det..? Haha!

2009-05-15 @ 16:18:16
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0