Bakar bröd.. MITT i natten!

Det gör min alskling <3  just nu. Kl börjar närma sig ETT!
Trött som en tok och hungrig som en varg, sitter jag här och väntar på brödet. (MUMS)
Vi är inte helt tokiga som bakar mitt i nätterna när vi har två små prinsessor som väcker oss kl 7 i morn, nej då. Vi har faktiskt en anledning. Plånboken börjar bli tunn och varje liten slant är värdefull. SÅ, vi bestämde oss helt enkelt att köpa två paket jäst, för ca 10 kronor. Det ger oss bröd för fleera dagar, istället för att gå o köpa en limpa bröd för 20 kronor som räcker i två dagar. Dessutom, så är Jimmys källarfranskor dom bästa!

P.s Varit väldigt dålig på att skriva idag. Har varit ute på stan med Minna och hennes systerdotter Majken (som är såå söt) Min lill-tös var också med. Elina stannade hemma hos pappi , hon hade fullt upp att leka med hennes nya bästis Fediriki. Så gulligt. Mer om det, och bilder kommer i morgon.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men..varför har du inte skrivit något om hur bra det gick när vi var barnvakt? :( Snyft..

2009-05-13 @ 11:31:37
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0