äppelpajs fik och bilder!

Nellie älskar hoppgungan!



Hon fick allt in snitsen ganska fort, hoppade jämnfota (heter de så)?



Hej då mamma, nu springer jag iväg! haha <3


Nej Jimmys bror är inte grek, han fular sig bara o har lagt sås på läpparna. Hans tjej sofie brevid=)


Ser det inte gott ut?


Miccan: "tar du kort på mig så nyper jag dig i rumpan" och mycket riktigt, AJJ!!
Miccan&Liam



Mormor och två väldigt trötta flickor. Modern min säger just på kortet " naaw, så tlötta ni äär" Därav minen;)



Madde var nere också, men har inget kort på henne, då hon bad mig ta bort det från kameran!

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Okej, räknar du dig som en ung förälder? Vilka fina bilder :)

2009-05-22 @ 23:30:54
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0