älskling cyklar hem i morn!

JAA! Saknar honom massa <3

Och vet ni vad?
Jag och liljana (jimmys mamma) har bestämt att vi ska åka och möta upp honom. Får väl se vart vi hittar honom!:) haha ska bli kul. Vi låter honom cykla lite så han blir trött, då kanske han är vid gamleby, eller kanske överum när vi möter han?

Så får vi se om han hellre åker bil med oss eller om han fortsätter att cykla. Skulle ju inte förvåna mig om det blir det sistnämnda alltså.

Det ska bli massa mys och åka en biltur med barnen! Älskar att åka bil, och det gör mina kids också! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad kul det låter. Önskar jag var hemma och fick uppleva allt detta. Men hade ju inte fått plats i bilen ändå men..skit samma. HAHA! Men ja, känner jag Jimmy rätt kommer han nog fortsätta cykla. Det är ju en utmaning som han vill klara av. ;)

2009-05-17 @ 01:31:52
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0