aja baja Ida

Nu är jag hemkommen ifrån vårat lilla "bus" vi gjorde ikväll. Eller rättare sagt skulle göra. Men de gick ju inte, då perssonen ifråga ej var hemma. Tråkigt, men de blir kanske fler gånger?

Klockan börjar närma sig halv 2, och jag börjar få lite smått  panik då jag ska upp tidigt i morn med barnen.
Men det är ju bara att pallra sig upp då va;)

Jag och Elina skulle hitta på något mysigt idag, men det blev bara att gå till parken tillsammans här utanför oss.
Men det uppskattades nog mkt i och med att det i grund och botten handlar om tiden vi får tillsammans helt själva.

Nellie och Elina tog ett kvällsbad SJÄLVA tillsammans för första gången i dag. Nellie satt i en balja i badkaret och Elina
brevid i badkaret. Dom hade roligt och skrattade mycket. Elina roade sig med att schamponerade sin barbie docka medans Nellie uppkattade vattnet mer än leksakerna. Hon plaskade sig själv i ansiktet och hon skrattade och tyckte det var lika kul varje gång, sötnosar!

Bilder på det kommer i morn. Jag är lite för trött nu, ska krypa ner i sängen där Jimmy redan ligger. Hoppas han är varm och gosig, för jag känner att jag är lite frusen.


God natt på er alla nattugglor där ute, en ny dag med nya utmaningar väntar, så vi hörs i morn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0