åååh neeej, inte magsjuka?!

Gud vilken bra film vi såg! Den slutade nästa nyss, en film på 6:an!

nu är jag dödstrött kan jag lova, Ska lägga mig och läsa vecko revyn (som alltid innan ja sover).
Jimmy sitter och pluggar (?!) , han var inte ett dugg trött sa han. Kan bero på att det visas en film med Jacki chan (stavas?) på tv nu;)

Flickorna sover gott, Nellie har bara vaknat en gång ikväll/natt, peppar, peppar! Hoppas hon sover ostört länge till, för nu ska jag sova! Ska bli redigt skönt.

Fasiken vad jag har ont i magen, bubblar och har sig... Tänk om det är magsjuka på väg? Nej ush, får vi inte hoppas. I så fall ber jag till han där uppe, att jag får skit istället för o spy! För de är min fobi, SPY!

Svammel, svammel... NU ska ja lägga mig! God natt alla nattugglor vi hörs i morn!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jaa du att spy är ingen hitt, det har jag gjort under min graviditet från vecka 4 tills nu, 24/7. Jag har mått riktigt dåligt, men nu mår jag bara illa på morgonen och när jag e stressad, men spyr gör jag varje morgon, blä!



Kan vara att du ätit för mycket gott bara ler



Svar: TAck så mycket, jag e så nyfiken på vem det e som ligger där inne i magen, om det e en tjej eller kille. Ska på UL den 16 juni så jag hoppas vi kan se då!

Men jag tror på kille, jag mår som jag gjorde när jag väntade mina tvillingar, o dom e ju grabbar!



//Eva

2009-05-24 @ 08:31:03
URL: http://gravidigen.webblogg.se/
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

Usch hoppas de inte är magsjuka :S :( Är bland det värsta jag vet. Att spy! :( suck.



Thindra blev 2 år i februari och LUkas blir 1 år om en månad :)



2009-05-24 @ 11:35:24
URL: http://mrserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0