Sol + Hudcancer

Nu börjar värmen komma till kära västervik. Och det är hur underbart som helst! Kollade på SMHI nyss och det ska tydligen vara varmt hela veckan som kommer! YES

Men med värmen kommer också diverse sjukdomar infarandes. Allt från solsting (som för övrigt inte är en sjukdom men alla fall) till bakterier och HUDCANCER. Nu när hon var och pratade om hudcancer från västervikstidningen så har jag inte kunnat släppa tanken!

TÄNK om jag skulle få det?
Och jag ska definitivt köpa en ny solskyddsfaktor bara till mig. Fast inte så hög som till barnen. För SÅ mycket bränner jag mig ändå inte. Eller kanske.. Men men, det återstå att se. Värmen har ju som sagt inte kommit på fullaste allvar än.

Så iväg med er till närmaste affär och köp upp er med kräm som skyddar era vita kroppar!

Kommentarer
Postat av: susanne julias mamma

oroa dig inte i onödan lilla vän ta bekymren vart efter dom kommer.

2009-06-28 @ 15:16:55
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Hej.

Jättefin blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.

I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)

Kramar

2009-06-30 @ 13:37:32
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Emma

VAD FAAAN! skriv i din blogg-jävel. hitta lusen igen.. :D

2009-07-08 @ 22:41:43
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0