MIDSOMMAR ångest

Glad midsommar på er alla glada och tjuriga bloggare!!

Jag är ganska så glad i dag, fint väder men det kan snabbt slå om och bli regn, och vad ska man säga? Som vanligt kanske?
Nu har det regnat i en månad och det lär inte bli bättre, FY sommaren ska vara varm och skön!

Min midsommar känsla är dock inte på topp, lite ångestladdad och lite överdrivet stressig. Jag vill att den ska bli SÅ BRA som möjligt med mat och underhållning, blir den inte det, ja då har jag ju misslyckats..

Vi ska ut till lysingsbadet med flickorna kl 15.00! UNDERBART, dansa runt stången och sitta på filt och fika <3
Längtar, bara vädret orkar hålla sig fint som sagt.

Mat blir det idag också, grillat! MUMMA. Kött, krocketter, sås, vitlöksbröd och mycket mera. MYCKET gott.


Måste passa på att be lite om ursäkt för mitt dåliga, dåliga, DÅLIGA bloggande!! (FY PÅ MIG)
Men det hände något där i passionen, och glöden att skriva. Den dog..
Men nu är den uppe igen:D TJO HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0