linslusen Nellie

Jahopp, då är man med i västerviks tidningen i morn då! Hjälp, lite ångest har jag..
Satt ju bara i bikini (och världens fulaste också, måste köpa ny!)
Men som tur är ligger ALL fokus på min söta dotter Nellie.

Amanda ringde mig i morse och frågade om jag ville hänga med till lysingsbadet, och då jag bestämt med Minna dagen innan så hängde vi på båda två. Det var mysigt och varmt, men när skuggan kom blev det riktigt kyligt.

Amanda och hennes underbart söta dotter Ronja låg i hennes dunder mysiga tält (som skyddar mot solen) och Jag, Minna och Nellie satt på filtar på sanden och mös och åt baconchips och drack saft, medans Elina sprang och lekte med barnen vid stranden/vattnet.

Det var sen som en tjej ifrån västerviks tidningen dök upp. Och jag sa det första ja gjorde, "DU TAR INGA BILDER PÅ MIG NÄR JAG SITTER UTAN KLÄDER!" Nej sade hon bara och började prata om hudcancer och om vi är duktiga på att smörja in oss.

Jag är superduktig på att smörja in mina barn, men inte mig själv! Det låg en solskyddsfaktor 30 på filten som jag tagit med. Och hon började ta kort på mig när jag smörjde in Nellie. Undrar om Elina kom med där på ett hörn? Det får ja väl se i morn:) Hon tog kort på Amanda och Ronja där dom låg och mös under vindskyddet också! Ska blir riktigt intressant att se vad som står och hur bilderna ser ut. PANIK! 

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄNTLIGEN börjar du skriva igen..som jag har väntat. Och längtat. Gått in flera gånger varje dag och kollat. (HAHA) Härligt. :D Det blir nog superbra i tidningen tror jag. Synd att jag inte har den, men jag kanske kan kolla på vt.se. Hm. :( Du och dina barn är alltid så fina! :D

2009-06-22 @ 02:41:30
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0