speedad

God morgon!

Känner mig rätt speedad. Slog upp ögonen, klädde på mig, bäddade alla sängar och gjorde därefter alla morgonrutiner som värsta duracell-kaninen!

Och nu är allt gjort! SKÖNT. Nu kan jag bara slappna av och umgås med mina sötnosar. Jag lät Jimmy sova ut idag också, han ska jobba snart. Känner att jag vaknat på rätt sida, och det känns underbart. Men det suger och krampar i mat-tarmen, ooh så hungrig jag är.

Föresten, Nellie min minsta knoddis, har ju alltid sovit så himla dåligt. Vaknat runt fem gånger och ibland fler. (9 månader snart, för er som inte vet).
Men inatt sov hon från halv 9 till halv 5! Alltså 8 timmar. Hon vaknade bara en gång vid 11 och hade tappat nappen, men somnade på stupet. Duktig flicka som låter mor din sova i mer än 3 timmar i sträck! <3

Elina sov skönt idag, hon kom in till oss när jag bytte bajsblöjja på Nellie, oh det osade i hela rummet. Konstigt att inte Jimmy vaknade?
Klockan var nog halv 9 när flicke tösen kom insmygandes till oss och kröp upp och ville mysa.

Nu ska jag gå och fixa frukost till oss alla, ska bli väldigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0