Plötsligt har jag 3 barn!!?

Nu är vi själva igen. Modern min har gett sig iväg. Och guud vad vi åt! JISSES säger jag bara!
Glass, maränger, damsugare (kakorna såklar), kak-vofflor (som vi lade glassen på, grisar va?), och så chokladtoppar med sådan där god vit kräm i!

Elina frossade men blev fort mätt, hehe sötnosen var alldeles kladdig av godsaker. Nellie åt ingenting :( Hon mosade in en damsugare när vi inte såg, men den kom snabbt ut igen kan jag lova, var nog inte så gott. Nellie har inte ätit på hela dagen! Men dricker gör hon ju, de är ju bra det i alla fall.

Måste bara säga en sak, man kan tro att jag har tre barn, två döttrar och en son. För Jimmy gör samma saker som barnen. Han tycker nästan att vissa saker som barnen tycker är kul, är ännu roligare! Nu sitter dom alla tre och kollar på disneydags, vem tror ni sitter och skrattar för sig själv och är helt inne i teven? JO, Jimmy. Haha





 


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA!

2009-07-18 @ 19:52:14
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0