nu är det krig!!

nu smyger jag in här igen

Jag har ju glömt att dokumentera en hel del händelser i bloggen. Eftersom det blev blogg-stopp för en väldigt lång tid.
Så nu tänker jag lägga upp lite bilder från när jag och Elina hade vatten-ballongs-krig! WIIHU!



haha vilken stil, vet inte vad jag gör

Nu ska vi se vem som kan träffa lycktstolpen, vem vann? INGEN

Elina gav upp, och tyckte det var bättre att kasta på sin mamma!

"Åh vad blöt jag blev, titta!" (min replik till jimmy, just då)

Ne nu! Nu ska jag allt kasta en på dig också din lille buse! haha snygg bild för övrigt..

Naae stackare, jag trodde inte hon skulle bli SÅ ledsen.
"MAMMA KASTADE PÅ MIIIIG! NU BLEV JAG BLÖÖÖT!!"

Lillsnörpa då, det är ju just det här som vatten-ballongs-krig går ut på!

Trodde ni det var över? Neheni, nu blev det revanch. Nu kom det vattenballonger från alla håll, PÅ MIG! HJÄÄLP! (det tyckte Elina självklart var skit kul, din lilla rackarunge)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Faan va skoj. Och lillan dåå, jag kan höra henne i huvudet hur hon lät. Hehe!! ;D Och Nellie, hon sitter snällt där på pappas arm. ;) HAHA! Men guud, jag såg en sådan gullig grej, har både du, Elina OCH NELLIE likadana tights? :D Aaawww :D

2009-07-19 @ 22:57:22
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0