Mina kids

Dom mår toppen! Inga sjuklingar här inte, på väldigt länge (peppar, peppar). Det har gått magsjuka här i huset, både jag och Jimmy har haft det, men kidsen fick det inte! Lucky you <3

Elina är ute o leker med sin kompis F, dom är så söta ihop. Leker varje dag. Kompisen är 5 år, och Elina 3. Varje morgon ca 10.00 knackar det på uteplatsens dörr. Där står en söt liten tjejja och vill leka! Haha, sött!

Som sagt Elina är ute och leker utanför, och Nellie ligger o tar sig en tupplur. Ska passa på att söka lite jobb nu! Pirrigt, hoppas inte någon nappar, haha! Jo det är klart jag hoppas det, men det är ju så pirrigt med anställningsintervjuer o sånt. Men nu ska vi inte ta ut något i förskott inte, varför skulle just jag få jobbet liksom?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0