Min dotter har hockeyfrilla!

Jaa faktiskt. Men enbart för att det har växt så. Hon hade jätte mycket hår på huvudet när hon föddes, SVART! =)
Men efter att ha gnuggat av nästan allt hår på huvudet, så lämnades en rand kvar bara där bak. En väldigt lång rand.
Eftersom alla tjatade på mig att klippa av den där toffsen, så gjorde jag det till slut. Gissa om jag ångrar mig? JAA!
Varför?
Jo, för det var Nellie. Utan den där toffsen så kände jag knappt igen henne.
Och alla som såg henne sa att hon såg ut som en helt annan unge.
Ni ska få se! Men ni ser nog ingen skillnad eftersom jag tog kort bakifrån.

Haha, snygg hockey va?

                                                                                                                                                                                                            

Den brutalt stora saxen anländer

Nu är det gjort! ATTANS

Det blev kort, väldigt kort. Ingen bild tagen på det riktiga resultatet. Jag klippte av det där också som ni ser på bilden, men
hon är så söt nu så man bara vill äta upp henne! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Det där tycker jag såg lagom ut..men du klippte ännu mer sen va? :/

2009-07-18 @ 19:57:27
URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo, man måste nog hålla på ett tag..men, jag börjar bara med 30, sen kommer jag öka. :) Jag kan ju använda den där slidern med kom jag på..var jag nu har den. (HAHA)!

2009-07-18 @ 21:42:37
URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha, okej.. ;p Knäppo! ;) Har skrivit om pizzan nu..i min blogg. puss å gonatt om vi inte hörs mer ikväll. :D

2009-07-18 @ 21:58:45
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0