kvälls bladder

tjoo

Tänkte uppdatera lite om Nellie, hon mår bättre nu. Febern har inte kommit tillbaka ännu sedan hon fick den sista panodilen! =) jippi! <3

Hon sussar gott, och liksaså hennes stora syrra! Elina hade ett hysteriskt utbrott för cirka en halvtimma sedan. Hon trodde hon skulle få ligga i soffan och sova, och kolla på walk the line med oss. Jo tack, blod, vapen och tårar. Nope du lilla flicka, här ska vi förebygga mardrömmar, inte framkalla.

Nu hör jag hur Jimmy stönar och stånkar utanför i hallen. Haha
Det betyder att det är träning på G. Han har nämnligen börjat styrketräna här hemma, med vikter och hela fadderullan.
Så får vi väl se om han får lite muskler på hans taniga små armar;)
På tal om träning så började jag också att träna med lite situps för någon vecka sedan, och ajj min mage säger jag bara.
Fick träningsvärk efter första dagen, o då äre illa! Men så är det när man har haft två små prinsessor i magen som levt rövare =)

Nu tror jag att jag ska gå och göra mig två ostmackor, mums!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha!! Du skriver så roligt. Finns nog inte ett enda inlägg du skriver som jag inte skrattar åt. HAHA! ;D Fortsätt med det. och jag har skaplig träningsvärk idag vill jag lova. Efter mina 100 igår :O HAHA!! Nu ska jag snart pallra mej ner på golvet och göra ett par stycken. ;D se hur det går när jag får ont bara jag skrattar lite. :p

2009-07-19 @ 22:53:50
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0