Jag ska träffa Harry Potter!!!!

TJAAA!

Vet ni vart vi ska idag?! Nej tänk för det kan ni ju inte veta! Vi ska på bio, JAA lite sena ute kanske. Men vi ska träffa Harry Potter och hans gäng på bioduken kvart över 9 ikväll! Ska bli otroligt spännande och roligt att äntligen få se den efterlängtade filmen. Undrar om den är bra? ska bli skit kul.

Ringde mamma nyss också, frågade om hon ville hänga med på bion. Det ville hon kanske, om hon inte är för trött. Hon hade visst börjat jobbat vi 7 i morse. Annars blir det Jimmy och jag som går ensamna, och det är ju mysigt det med ;)

Barnens Farmor ska sitta barnvakt, hon kommer väl runt 8 antar jag, Nej nu måste jag springa och kolla vart barnen tog vägen. Det blev så tyst tycker jag!

CIAO! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0