hjälp! två monster

Snart kommer Barnens farmor, Liljana. Vi ska åka ut en sväng med hennes bil och titta på hästarna. Elina tycker det är så himla skojjigt. Hon ska få mata dom med knäcke och morötter också! =) Mys.

Nu har jag äntligen fått i Nellie lite mat. Det ända som gick ner var mat från 6 månader, sådana där sliskig mat, utan klumpar i. Känns skönt att hon åt något alla fall. Men febern är inte bättre, men hon har fått en panodil, så hon mår väl lite, lite bättre.

På tal om något helt annat, så hittade jag just en bild på mina två monster barn! haha, jag vet inte vad som hände men den förstördes när jag testade lite saker i paint. FAN, säger jag bara. För jag älskade den bilden på Elina och Nellie. Och den gick inte att återställa till normalt. Elina ser verkligen ut som en liten vampyr med ett evil smile, och Nellie ser bara tokigt glad ut! Resultatet ser ni HÄR NEDANFÖR!


hahah! Sniggingar, eller hur!;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha..fyfaan vilken bild. ;) Och öhöm, HENNES bil?? :p HAHA! ;)

2009-07-19 @ 15:09:09
URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Marina

Hahaha..va söta dom är:)

2009-07-19 @ 17:41:42
URL: http://justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0