HETT!

Idag har det varit fruktansvärt varmt! Jag gick en stund till Daniela o hennes dotter förut, vi skulle ner på stan. Jag skulle fixa en massa papper ifrån försäkringskassan. Men det var ju såkart stängt! Så jag får gå på måndag.. huja... 

Vi drog en vända på stan, Flickorna lekte lite vid hamnen och tittade på båtar. Och en massa stånd hade dom nere vid hamnen, typ medeltidstema! Super mysigt=)
Det spelades musik lite längre bort vid bibblan som Elina för örvigt var Skit skrajj för.
På väg in till bibblan:

- MAMMA!!! JAG ÄR RÄÄÄDD!! (massa skrik och gråt)
- Men Elina vad är du rädd för? Lägg av nu, det är ju bara musik. Sån som pappa brukar lyssna på!
- NÄÄ!!! JAG VILL INTE HÖÖRA! DOM KOMMER KLAPPA HÄNDERNA SNART!!!

Ja, där hade vi haken. Min flickstackare är rädd när publiken klappar händerna i våldsam takt! Men nu var det ju så att denne publik bestod utav 8 pers, varav 5 utav dom var vi! Haha...

SÅ, vi for raka vägen in till bibblan. Där lekte barnen med böcker, eller rättare sagt slängde omkring böcker!
Det fanns en liten lek-koja och där slängde dom in så mycket som bara gick! Det var ju bara för min och Danielas del att
börja städa när vi skulle gå....

Kul hade dom, och jag var väldigt klibbig och varm! Känner för ett dopp i det blååå! Gud så mysigt!
Ska nog ringa Minna tror ja...

haha, nog om det. Sen gick vi alla fall hem till Daniela som bjöd oss på glass och choklad/kola sås! MUMS, TACK:)
Det var trevligt, dock blev det inte så lång stund. Gubben hade gjort mat hemma så det var bara att pallra sig hemåt och käka!

Bilder kommer på det senare, min kamera ligger på laddning! YES äntligen lite bilder som ska upp här i bloggen.

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHA..men lilla pluttan då. Aaaww. HAHA! Men jag hade ju skrattat ihjäl mej om jag varit där..jag skrattar för mej själv nu samtidigt som jag tycker synd om henne. (HAHAHA) Barn alltså, dom gör livet värt att leva om nått!! Ja, bilder ser vi gärna!! :D

2009-07-16 @ 19:42:38
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0