Hästen åt nästan upp hennes fingrar!

god kväll alla ni som läser min blogg!

det blev en tripp till lager 157, en affär med otroligt mycket snygga och billiga kläder! Och så gick vi in till Borka, och så en affär där det finns en massa snygga skor till billigt pris. Vi hittade en massa snygga skor till Jimmy (hans är lagom mycket med hål i och väldigt, väldigt fula...). Men tror ni dom hade några snygga skor i storlek 45 kvar? NEJ, självklart inte. Stackars älskling gick tomhänt ut ifrån affären. Så är det alltid, han kan bara hitta skor på intersport eller team sportia. SÅ tråkigt.

Jag hittade lite snyggt som jag definitivt kommer att lägga händerna på när pengarna hoppar i min ficka!

Nog om det.

Förut när vi matade hästarna var Elina nära på att bli av med ett finger eller två. oj, oj.
Vi gav henne ett knäcke som hon skulle ge hästen Åke (haha snyggt namn?). Vi sa åt henne klart och tydligt, "släpp knäcket DIREKT när Åke tar det". Ja då, det skulle hon ju, MEN. Hon höll kvar i knäcket när hästen tog det. Så vi fick rycka undan den i väldans fart. SÅÅ nära att det hände en olycka! Men det gick bra, och Elina var inte det minsta berörd av det som inträffat, hon sa:

- Ska vi åka och köpa glass nu?

Haha, älsklingen då!

Min prinsessa! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahaha!! "Ska vi åka å köpa glass nu?" Haha!! Men alltså, kan en häst verkligen bita av en hel hand..jag vet ju många som faktiskt låter hästar smaka på händerna lite..det var nog ingen fara. Men man vet ju aldrig. :)

2009-07-19 @ 21:37:05
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0