Harry potter!!

God morgon, hur har ni det i regnen o rusket?


Själv har jag det bra, likaså Jimmy och Elina. Dom sitter och tittar på Harry Potter, och är HEELT i en annan värld, går inte ens prata med dom! HAHA

Nellie sitter och leker lite med en docka här brevid mig. Mycket febrig, och mycket gnällig. Vill sova mest hela tiden. Denna natt har heller inte varit speciellt rogivande. Hon vaknade många gånger och var väldigt ledsen. Fick ge henne panodil var 6 timma. Hjälpte de tror ni? NEJ.

Har funderat lite på det här med Nellie nu, tror det faktiskt kan vara små bissingar på väg. För jag ser nog allt något vitt skymta i tandköttet! ;)
Man har ju hört då va att barn kan få feber och bli lösa i magen när tänderna är på väg. Så blev i alla fall för Elina.
Men när man söker på internet så står det en massa om att det inte alls är så, att det bara är påhitt. Vad ska man tro?
För på bvc säger dom att det kan bli feber och kör i magen, men på sjukhus säger dom att det inte alls har något samband? ÖÖÖH, bara jag som blir förvirrad?

Min lilla sjukling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0