Hamster på språng!

Jag måste medge att jag skäms en aning. Det är så att jag har gått och tappat bort min hamster...
Jag tänkte vara snäll och låta han få springa lite i vardagsrummer medans jag kolla på sommarkrysset, som för övrigt började för två timmar sedan! SHIT, han har varit borta i två timmar!

Jag ville bara att han skulle få känna sig lite fri. Han är ju trots allt i buren 24/7. Nej, jag tar inte upp honom allt för ofta. Varför? Jag glömmer, tänker inte på det. Ja, jag tycker också synd om honom. Därför tänkte jag ju vara snäll idag.
Men han är faktiskt borta. Lite ledsen är jag, men jag har en stark känsla av att jag kommer hitta honom snart! Och jag meddelar, så att ni kan bli lugna. Främst er, Emma och Julia. Eftersom ni är hamster freak. hahah =)

Nej ni, nu måste jag återgå till filmen.. SUCK...

Kommentarer
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

Hur länge har du haft en hamster? :O

2009-07-18 @ 22:21:04
URL: http://amandasbebis.blogg.se/
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

jag visste inte att ni hade en ;)

2009-07-18 @ 23:21:10
URL: http://amandasbebis.blogg.se/
Postat av: Emma

AMEN IDAA! Haha..jag är inget hamsterfreak men du kan ju inte släppa ut han fritt sådär. HAHA! Vadå, satte du bara ner han på golvet och lät han springa iväg..du måste ju mura in en större yta i så fall..och jag har läst att hamstrar faktiskt inte alls mår så mkt bättre av att få större ytor, alltså, de kan bli lite nervös istället. Och de behöver inte mer än det dom har i buren egentligen..men jag vet att du försöker "vara snäll". HAHA! Men du får ju se till att få tag i han. Han måste ju vara någonstans?! Och se till att inte öppna dörren ut och så och akta så ni inte trampar på han. Mitt tips är att hitta han innan kidsen vaknar.. :O

2009-07-19 @ 00:22:31
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0