förlåt mig...

Men jag har verkligen inte haft tid att lägga in bilder idag, jag lovade jag vet. Men mycket annat kom ivägen. Så i morn bitti på morgonen lägger jag upp en massa bilder som ni alla kan gotta er i! ;)

Idag har varit en helt underbart fartfylld, stressig, mysig solig sommardag!
Vi packade våra saker och åkte raka vägen till lysingsbadet. Elinas kompis fick följa med oss så idag har jag fått känna på hur ett liv med tre barn och dessutom ett liv som ensamstående skulle kännas, eftersom Jimmy-älsklingen jobbar!
Men det var kul, men lite stressigt och många flicke-barn att hålla koll på!

Efter att vi varit där i cirka 4 timmar drog vi oss hemåt för att äta, allihopa!
Sen kom Sandra med sina flickor, o minstingen mådde inge bra, imun försvaret är helt nedbrutet nu så hon hade fått på sig ytterligare en infektion. Stackare :( 

En ängel sänt från ovan

Hon är så gó och glá att man knappt märker på henne att hon är så sjuk som hon verkligen är. Förutom idag, då hon hade fått feber och hela fadderullan på köpet!

I alla fall, dom drog sig hemåt sent. Klockan var väl halv 10. Och mina barn var griniga och väldigt trötta, så hopp i säng!
Somnade gott, och nu ska Jimmy och jag sätta oss med vår choklad, chips och läsk framför teven. En ny mini serie börjar nu!  REBUS tror ja den hette?

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: lisa g

Var gulliga barn du har :D

2009-07-18 @ 14:25:24
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0