Flytta till Florida!

Denna dag är grå och kall. Inte en solstråle på himlen syns till... En sådan dag som man bara sitter inne och blir trött och seg. Tur att sällskap snart anländer, så man piggnar till! 

Visst är det konstigt vad det ska regna och vara molnigt hela tiden? När man var liten var det minsann alltid fint väder, och man sprang ute på gården naken och glad! Kommer ihåg att jag alltid tjatade på mina föräldrar att jag ville bada i vattenspridaren, just för att det var så enormt varmt. Och jag blev hur glad som helst när jag fick svaret, JA.

Men nu är det tvärt om. Bara en massa regn och rusk. BLÄ! Ska nog flytta till Florida där det alltid är varmt och skönt, vore inte det underbart?

Vad hittar ni på en sådan här dag? Då det igentligen inte finns något särskillt att hitta på? 

Kommentarer
Postat av: emmasvensson

söt blogg

2009-07-18 @ 16:54:00
URL: http://supersvensson.blogg.se/
Postat av: Emma

Här är det supervamt. Blä. Typ 30 grader minst. Haha! FÖR varmt. Jag har städat lite och nu har vi precis varit ute och letat efter Johans cykel som blivit snodd igår/inatt..jag håller på å flyta bort i värmen. Nu ska vi snart ge oss iväg till affären och handla lite, vi ska göra hemmagjord "nyttigare" pizza och mysa framför tvn ikväll. :) Puss på dej. Hälsa småskruttorna och Jimpa! ;D

2009-07-18 @ 17:11:04
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0