En massa dalmatiner

Jaa.. nu sitter jag här igen. För femte gången idag. Elina och Nellie sussar kudden, ni är så söta mina små kycklingar <3

Jag berättade ju förut att jag helt plötsligt har tre kids? Varav det tredje är min sambo!
Han bevisade just att det var så läget var. Vi satt och kollade på teve och så började 101 dalmatiner.

- Å, den här filmen är ju skit bra! Ska vi se den Ida? Det var typ 10 år sen jag såg den!
Och allt detta var sagt i ett tonläge fyllt av upprymdhet och glädje.
- Ehh, det här är en barnfilm, NÖRD!

Jag tittade lite snett på honom och såg hans besvikelse. haha, stackare. SÅ självklart bänkade jag mig där brevid älsklingen i soffan och tittade på 101 nördskallarna. Måste medge att den är rolig och mysig, men jag blev fort uttråkad.
Kunde inte släppa tankarna kring bloggen. ÅÅÅÅH! VAAARFÖR detta beroende? Så fort jag börjar blogga så kan jag inte slita mig. Jag skriver meningslösa, korta MÅNGA inlägg.

Någon som kanske känner igen sig?



Kommentarer
Postat av: Emma

det är roligt att läsa korta meningslösa inlägg! keep it up! :D

2009-07-19 @ 00:19:26
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0