Efterlyser någon som kan designa min blogg

Åh är så trött på mig design... Har ju fixat den på egen hand så det är därför den ser så tråkig, och oproffsig ut.
Skulle så gärna vilja ha en snygg header med lite text och skit. Och lite mer detaljer, sådana som man inte märker av så mycket men som ändå finns där, hajjar ni?
Har ju inte lust att betala någon för att få min blogg snygg. Tänk om man inte blir nöjd liksom? Någon som vet vad det i så fall skulle kosta? 

Älskar att skriva om mina underbara döttrar och om min vardag och lite annat som faller min hjärna in. Men det är inte så kul att skriva när man ser all denna text och sen den fula designen. Blä, vill känna att, "WoW, vilken snygg blogg jag har".
Tipsa mig gärna om någon duktig bloggare, som är riktigt hajj på att få en blogg snygg och fräch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0