BIO

Den var helt okey faktiskt, kanske lite lamare än vad jag tänkt mig. Trodde det skulle vara mer händelser, men som sagt, ganska lugn.

Men Harry Potter är ju alltid Harry Potter, så det kan ju bara inte bli en dålig film, Am i right?

Gud så mysigt det är att komma hem till sitt egna lilla boende och våra älsklings flickor som sussar så sött. Blir nästan tårögd, är dessa underbara barn verkligen våra? Är detta hem vårt? Jag är lyckligt lottad över att ha fått en sådan fin pojkvän, och till råga på det, det två finaste flickorna i världen tillhör oss!

Känner att detta inlägg blir lite hattigt, med mycket olika handlingar i, men så blir det när man har en hjärna som nästan kokar över av alla tankar som tränger sig igenom mina fingrar och ut till tangentbordet.

I alla fall, Jimmy och jag hade det jätte mysigt. Jag slår mig själv HÅRT i huvudet för att jag glömde den förbaskade kameran! (AJ)
Vi gick och bokade biljetter, sedan satte vi oss vid hamnen och pratade och tittade på en supermysig fontän mitt ute i havet. Alltid lika mysigt vid hamnen i Västervik! <3
Sedan bärjade klockan närma sig Biostart, så vi drog en sväng till videobutiken och köpte med oss godis, inte lite heller. Två påsar och det gick på 80 kronor! Mama mia

När vi väl kom in till salongen så kom vi på att vi skulle köpa läsk också, och så lite pop corn! ;)
Det var bara att ställa sig i kön. Sen kom Jimmy på att han var kissnödig. Sen kom JAG på att jag faktiskt också behövde gå på toa. Men sen, sen var allt klart för filmen! HARRY POTTER! here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0