15 Juli, riktigt förbannad!

Ja, nu är jag  RIKTIGT, RIKTIGT förbannad! Jag är förbannad på mig själv. För att jag bara struntade i min blogg och läsare. Vet ärligt talat inte vad som hände.. Efter att ha skrivit typ 120 inlägg om dagen (skämt åsido) till NOLL?!

Ska desperat försöka att ge mig på en förklaring.

Plötsligt en dag sa det, PANG! Och jag skrev inte ett enda inlägg. Jag fick panik när jag tänkte på bloggen och tangentbodet. Jag loggade in på bloggen och tänkte skriva men tryckte ner den i ren frustration. Inte för att jag hade blogg-torka, nej då. Det var för att jag helt enkelt inte hade  lusten eller orken att kladda ner ett par rader.

Nu är det ändring, min blogg energi har äntligen fallit tillbaka, och mina tankar fallit på plats! NU kör vi på, och många härliga bilder kommer att bjudas på! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, ÄNTLIGEEEEN! :D:D:D Jag visste att jag inte skulle ge upp hoppet om dej.. ;) Men nu när jag skulle gå in tänkte jag faktiskt; Men vad håller jag på med hon har ju ändå inte skrivit något.. :( HAHA! Men det HADE DU! :D

2009-07-16 @ 16:19:45
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0